Arnhem is de aantrekkelijkste stad van Oost-Nederland om te wonen, werken, ondernemen, studeren, verblijven, ontmoeten en ontspannen

We positioneren Arnhem met gerichte citymarketing

We positioneren Arnhem met gerichte citymarketing

Inspanning

Jaarverslag 2024

In 2024 ademde de stad mode: het jaarlijkse Fashion en Design Festival viel samen met State of Fashion. Met tal van grote en kleine evenementen en bijeenkomsten, ondersteund met nationale en internationale marketingcampagnes, werd Arnhem op de kaart gezet als stad van duurzame mode. Tijdens de Arnhem Electricity Week kwam het profiel van Arnhem als creatieve energiestad sterk naar voren met congressen, matchmaking diners voor startups en investeerders, maar ook publieksavonden over elektronische muziek, wetenschapsfilms en een speciale Formule-E avond. Met het project Bestemming Arnhem hebben we ook in 2024 Arnhem op de kaart gezet als meerdaagse bestemming voor (potentiële) bezoekers. De stichting Citymarketing Arnhem zorgt als verbinder en aanjager voor afstemming en actie.

Begroting 2024

We positioneren Arnhem als een creatieve energiestad en een stad van duurzame mode. We stimuleren en faciliteren festivals en evenementen die passen bij het DNA van de stad: groen, creatief en vrij. Festivals als Innovate, Fashion + Design Festival (FDFA), State of Fashion, Bridge to Liberation, Sonsbeektentoonstelling, Arnhem Energy Week en de nog te ontwikkelen Dutch Green Week zijn daar voorbeelden van. Door energie-innovaties zichtbaar te maken in de binnenstad, zetten we het profiel van Arnhem sterker neer. In Bestemming Arnhem etaleren we Arnhem als meerdaagse citytrip voor specifieke doelgroepen die oog hebben voor het onderscheidende van Arnhem.

Deze pagina is gebouwd op 04/16/2025 12:29:51 met de export van 04/16/2025 12:03:37