Wat heeft het gekost?
Rekening | Begroting 2024 | Rekening | |||
---|---|---|---|---|---|
2023 | Primitief | Definitief | 2024 | Afwijking | |
Bedragen x € 1.000 | |||||
Middelen | |||||
Lasten | 28.250 | 33.080 | 32.358 | 30.240 | 2.118 |
Baten | 9.593 | 9.488 | 10.087 | 10.346 | 259 |
Saldo lasten en baten | -18.658 | -23.592 | -22.271 | -19.894 | 2.377 |
Toevoegingen aan reserves | 16.101 | 11.494 | 13.480 | 14.073 | -593 |
Onttrekkingen aan reserves | 15.416 | 12.416 | 12.857 | 11.363 | -1.494 |
Saldo toevoegingen en onttrekkingen | -685 | 922 | -623 | -2.711 | -2.087 |
Gerealiseerd resultaat | -19.343 | -22.670 | -22.894 | -22.605 | 289 |
Rekening | Begroting 2024 | Rekening | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
2023 | Primitief | Definitief | 2024 | Afwijking | ||
Bedragen x € 1.000 | ||||||
Middelen | ||||||
Lasten | 28.250 | 33.080 | 32.358 | 30.240 | 2.118 | |
Mobiliteit | 28.250 | 33.080 | 32.358 | 30.240 | 2.118 | |
Baten | 9.593 | 9.488 | 10.087 | 10.346 | 259 | |
Mobiliteit | 9.593 | 9.488 | 10.087 | 10.346 | 259 | |
Saldo lasten en baten | -18.658 | -23.592 | -22.271 | -19.894 | 2.377 | |
Toevoegingen aan reserves | 16.101 | 11.494 | 13.480 | 14.073 | -593 | |
Mobiliteit | 16.101 | 11.494 | 13.480 | 14.073 | -593 | |
Onttrekkingen aan reserves | 15.416 | 12.416 | 12.857 | 11.363 | -1.494 | |
Mobiliteit | 15.416 | 12.416 | 12.857 | 11.363 | -1.494 | |
Saldo toevoegingen en onttrekkingen | -685 | 922 | -623 | -2.711 | -2.087 | |
Gerealiseerd resultaat | -19.343 | -22.670 | -22.894 | -22.605 | 289 |
Rekening | Begroting 2024 | Rekening | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
2023 | Primitief | Definitief | 2024 | Afwijking | ||
Bedragen x € 1.000 | ||||||
Middelen | ||||||
Lasten | 28.250 | 33.080 | 32.358 | 30.240 | 2.118 | |
Mobiliteit | 28.250 | 33.080 | 32.358 | 30.240 | 2.118 | |
Bereikbaarheidsaanpak-Binnenstad | 1.081 | 714 | 714 | 1.250 | -536 | |
BGB | 184 | 889 | 1.042 | 688 | 354 | |
Gladheidsbestrijding | 652 | 642 | 605 | 752 | -147 | |
Kunstwerken (civiel) | 976 | 1.026 | 981 | 998 | -17 | |
Mobiliteit & OR beheer | 2.209 | 4.404 | 5.521 | 4.781 | 740 | |
Openbaar Vervoer Arnhem | 1.059 | 818 | 816 | 871 | -56 | |
Openbaar vervoer trolleyforfait | 273 | 457 | 442 | 472 | -30 | |
Openbare verlichting | 3.826 | 3.317 | 3.271 | 2.698 | 574 | |
Parkeerexploitatie | 6.906 | 8.387 | 8.051 | 7.251 | 800 | |
Parkeren | 96 | 722 | 721 | 448 | 273 | |
Verkeer | 470 | 517 | 497 | 424 | 73 | |
Verkeer ontwikkeling | 2.559 | 3.022 | 2.835 | 2.633 | 202 | |
Verkeersregelinstallaties | 1.445 | 1.570 | 1.521 | 1.444 | 77 | |
Voorzieningen Openbare ruimte | 4 | 4 | 4 | 4 | 0 | |
Wegen beheer | 6.509 | 6.809 | 5.456 | 5.327 | 129 | |
Wegen ontwikkeling | 1 | -217 | -119 | 77 | -195 | |
Werken voor derden | 0 | 0 | 0 | 122 | -122 | |
Baten | 9.593 | 9.488 | 10.087 | 10.346 | 259 | |
Mobiliteit | 9.593 | 9.488 | 10.087 | 10.346 | 259 | |
Bereikbaarheidsaanpak-Binnenstad | 0 | 0 | 0 | 462 | 462 | |
Mobiliteit & OR beheer | 186 | 61 | 47 | 94 | 47 | |
Openbaar Vervoer Arnhem | 0 | 0 | 0 | -1 | -1 | |
Openbaar vervoer trolleyforfait | 1.307 | 1.314 | 1.314 | 1.412 | 98 | |
Parkeerexploitatie | 8.053 | 8.107 | 8.572 | 8.228 | -344 | |
Parkeren | 7 | 6 | 6 | 6 | 0 | |
Verkeer ontwikkeling | 38 | 0 | 147 | 100 | -47 | |
Wegen beheer | 6 | 0 | 0 | 46 | 46 | |
Werken voor derden | -4 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Saldo lasten en baten | -18.658 | -23.592 | -22.271 | -19.894 | 2.377 | |
Toevoegingen aan reserves | 16.101 | 11.494 | 13.480 | 14.073 | -593 | |
Mobiliteit | 16.101 | 11.494 | 13.480 | 14.073 | -593 | |
Bereikbaarheidsaanpak-Binnenstad | 600 | 600 | 600 | 600 | 0 | |
Mobiliteit & OR beheer | 1.737 | 332 | 462 | 592 | -130 | |
Parkeerexploitatie | 10.271 | 10.344 | 11.200 | 11.546 | -346 | |
Parkeren | 125 | 125 | 125 | 125 | 0 | |
Verkeer ontwikkeling | 3.063 | 94 | 94 | 94 | 0 | |
Wegen beheer | 305 | 0 | 1.000 | 1.117 | -117 | |
Onttrekkingen aan reserves | 15.416 | 12.416 | 12.857 | 11.363 | -1.494 | |
Mobiliteit | 15.416 | 12.416 | 12.857 | 11.363 | -1.494 | |
Bereikbaarheidsaanpak-Binnenstad | 1.073 | 700 | 700 | 775 | 75 | |
BGB | 105 | 767 | 962 | 608 | -354 | |
Mobiliteit & OR beheer | 1.014 | 919 | 1.498 | 909 | -588 | |
Openbaar Vervoer Arnhem | 489 | 25 | 25 | 25 | 0 | |
Parkeerexploitatie | 1.427 | 1.426 | 1.288 | 1.178 | -110 | |
Parkeren | 6.525 | 6.991 | 6.991 | 6.667 | -324 | |
Verkeer ontwikkeling | 4.137 | 1.274 | 1.274 | 1.111 | -163 | |
Verkeersregelinstallaties | 57 | 75 | 75 | 45 | -30 | |
Wegen beheer | 566 | 195 | 0 | 0 | 0 | |
Wegen ontwikkeling | 24 | 43 | 43 | 43 | 0 | |
Saldo toevoegingen en onttrekkingen | -685 | 922 | -623 | -2.711 | -2.087 | |
Gerealiseerd resultaat | -19.343 | -22.670 | -22.894 | -22.605 | 289 |
Rekening | Begroting 2024 | Rekening | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
2023 | Primitief | Definitief | 2024 | Afwijking | ||
Bedragen x € 1.000 | ||||||
Middelen | ||||||
Lasten | 28.250 | 33.080 | 32.358 | 30.240 | 2.118 | |
Openbaar vervoer | 1.332 | 1.274 | 1.257 | 1.343 | -86 | |
Parkeren | 7.007 | 9.140 | 8.803 | 7.707 | 1.096 | |
Verkeer en vervoer | 19.912 | 22.666 | 22.297 | 21.190 | 1.107 | |
Baten | 9.593 | 9.488 | 10.087 | 10.346 | 259 | |
Openbaar vervoer | 1.307 | 1.314 | 1.314 | 1.411 | 96 | |
Parkeren | 8.060 | 8.113 | 8.578 | 8.233 | -345 | |
Verkeer en vervoer | 226 | 61 | 194 | 701 | 507 | |
Saldo lasten en baten | -18.658 | -23.592 | -22.271 | -19.894 | 2.377 | |
Toevoegingen aan reserves | 16.101 | 11.494 | 13.480 | 14.073 | -593 | |
Parkeren | 10.396 | 10.469 | 11.325 | 11.671 | -346 | |
Verkeer en vervoer | 5.705 | 1.026 | 2.156 | 2.403 | -247 | |
Onttrekkingen aan reserves | 15.416 | 12.416 | 12.857 | 11.363 | -1.494 | |
Openbaar vervoer | 489 | 25 | 25 | 25 | 0 | |
Parkeren | 7.951 | 8.417 | 8.279 | 7.845 | -434 | |
Verkeer en vervoer | 6.976 | 3.974 | 4.553 | 3.492 | -1.060 | |
Saldo toevoegingen en onttrekkingen | -685 | 922 | -623 | -2.711 | -2.087 | |
Gerealiseerd resultaat | -19.343 | -22.670 | -22.894 | -22.605 | 289 |
Rekening | Begroting 2024 | Rekening | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
2023 | Primitief | Definitief | 2024 | Afwijking | ||
Bedragen x € 1.000 | ||||||
Middelen | ||||||
Lasten | 28.250 | 33.080 | 32.358 | 30.240 | 2.118 | |
Belastingen | 1.011 | 1.084 | 1.092 | 1.043 | 49 | |
Doorbelasting uren | 1.886 | 188 | 203 | 1.998 | -1.795 | |
Goederen en Diensten | 19.164 | 21.467 | 21.015 | 19.098 | 1.916 | |
Kapitaallasten | 5.241 | 7.065 | 6.289 | 5.754 | 535 | |
Mutat voorz | 159 | 0 | 0 | 124 | -124 | |
Overboeking balans | 1.163 | 0 | 0 | -93 | 93 | |
Overdrachten | 30 | 159 | 159 | 834 | -675 | |
Salarissen | 3.811 | 4.527 | 4.836 | 4.545 | 291 | |
Uitkeringen | 43 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Verrek overig | -4.258 | -1.410 | -1.235 | -3.064 | 1.829 | |
Baten | 9.593 | 9.488 | 10.087 | 10.346 | 259 | |
Gemeentefonds | 175 | 0 | 0 | -83 | -83 | |
Goederen en diensten | 8.136 | 8.173 | 8.772 | 8.423 | -349 | |
Mutat voorz | 59 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Overboeking balans | 1.189 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Subsidies en GR | 1.396 | 1.314 | 1.314 | 1.878 | 564 | |
Verrek overig | -1.362 | 0 | 0 | 127 | 127 | |
Saldo lasten en baten | -18.658 | -23.592 | -22.271 | -19.894 | 2.377 | |
Toevoegingen aan reserves | 16.101 | 11.494 | 13.480 | 14.073 | -593 | |
Toevoeg aan reserv | 16.101 | 11.494 | 13.480 | 14.073 | -593 | |
Onttrekkingen aan reserves | 15.416 | 12.416 | 12.857 | 11.363 | -1.494 | |
Onttrek aan reserv | 15.416 | 12.416 | 12.857 | 11.363 | -1.494 | |
Saldo toevoegingen en onttrekkingen | -685 | 922 | -623 | -2.711 | -2.087 | |
Gerealiseerd resultaat | -19.343 | -22.670 | -22.894 | -22.605 | 289 |