Bedrijven en Industrie: 38kT CO2-reductie in 2030 ten opzichte van 2017

Communicatie en bewustwording intensiveren: 100% van bedrijven bekend met verduurzamingsmaatregelen in 2030

Communicatie en bewustwording intensiveren: 100% van bedrijven bekend met verduurzamingsmaatregelen in 2030

Inspanning

Jaarverslag 2024

We hebben structureel bijeenkomsten met de 25 grootste energieverbruikers van Arnhem. Deze doelgroep zijn de Arnhemse Impactmakers. Ze stimuleren elkaar en delen kennis over het verduurzamen van hun operaties en bedrijfsvoeringen. Op verzoek zijn er 1 op 1 bezoeken met bedrijven om hen te ondersteunen en adviseren..
Er zijn ook bijeenkomsten geweest op specifieke onderwerpen ter uitvoering van de afgesloten gebieds- en sectorgerichte green deals.

De continue campagne ‘Arnhem zet de Knop om’ wordt ingezet om te communiceren met alle Arnhemse bedrijven. In 2024 is een deel van deze campagne onder de vlag van Arnhem AAN gebracht, in 2025 volgt de rest. Hiermee borgen we een eenduidiger aanbod en duidelijkere beeldvorming naar de stad.

Begroting 2024

In 2024 blijven we bedrijven en maatschappelijke instellingen informeren over het belang van verduurzamen. Dit doen we door voor specifieke doelgroepen Energycafé's te organiseren die aansluiten bij de wensen en behoeften van de betreffende doelgroep. Ook worden ondernemersbijeenkomsten gehouden in het kader van de gebieds- en sectorgerichte Green deals.

Deze pagina is gebouwd op 04/16/2025 12:29:51 met de export van 04/16/2025 12:03:37