Communicatie en bewustwording intensiveren: 100% van bedrijven bekend met verduurzamingsmaatregelen in 2030
Inspanning
Jaarverslag 2024 |
---|
We hebben structureel bijeenkomsten met de 25 grootste energieverbruikers van Arnhem. Deze doelgroep zijn de Arnhemse Impactmakers. Ze stimuleren elkaar en delen kennis over het verduurzamen van hun operaties en bedrijfsvoeringen. Op verzoek zijn er 1 op 1 bezoeken met bedrijven om hen te ondersteunen en adviseren.. De continue campagne ‘Arnhem zet de Knop om’ wordt ingezet om te communiceren met alle Arnhemse bedrijven. In 2024 is een deel van deze campagne onder de vlag van Arnhem AAN gebracht, in 2025 volgt de rest. Hiermee borgen we een eenduidiger aanbod en duidelijkere beeldvorming naar de stad. |
Begroting 2024 |
In 2024 blijven we bedrijven en maatschappelijke instellingen informeren over het belang van verduurzamen. Dit doen we door voor specifieke doelgroepen Energycafé's te organiseren die aansluiten bij de wensen en behoeften van de betreffende doelgroep. Ook worden ondernemersbijeenkomsten gehouden in het kader van de gebieds- en sectorgerichte Green deals. |